Prague


DAY1
Vstávanie skoro ráno, hodinová cesta do Bratislavy a štyri hodiny vlakom až do Prahy - tak nejak by som vedela charakterizovať našu cestu, kým dostali sme do hlavného mesta Českej Republike. Naše ubytovanie bolo v peknom hoteli neďaleko od centre mesta. Hotel sa nachádzal v jednej renovovanej hystorickej budove. Hneď po tom, ako sme uložili všetky batožiny do izby nás výlet mohlo začať. Keďže nikto z nás nevyznal v MHD mesta a  nás hotel bolo len 500 metrov od Václavskej rozhodli sme ísť pešo. Najprv prechádzali sme v malom parku neďaleko od hotela, kde sa nachádzal aj fotografický kostol. Naďalej sme pokračovali našu cestu, kým nedostali sme na spomínanú Václavskú. Námestie by som charakterizovala tak nejak, aký je u nás v Bratislave Obchodná. Je to ulička plných obchodoch a reštaurácií. Po obede/večere (bol to vlastne niečo medzi tých dvoch) robili sme menšie nákupy a pokračovali sme v ceste a popozerali sme pražský Orloj- viete turistická klasika. ☺

DAY2
Druhý deň začala som "organizovať" hneď po tej, keď sme konečne mali všetko zarazervované. Kto číta môj blog aspoň trošku pravidelne či ma followuje na Instagrame vie, že Marina Laduda patrí medzi moje dobré kamarátky. Ak náhodou neviete kto je Marina, ona je blogger-vlogger pod menom MarinaSays , copywrighter a speváčka -bola v TOP12 v slovenskom X Factore chvála ktorého sme zoznámili. Po menšom príprave druhý deň sme trávili spoločne, chvála ktorého mohla som spoznať Prahu s očami obyvateľky, keďže Marina býva v Prahe. Najprv navštívili sme novootvorený Momoichi Cafeteria, ktorý bol naozaj príjemný. Naďalej prechádzali sme trošku v meste, kým nedostali sme na Nápalvku. Úprinmne je to je to krásne a pokojný priestor, kde sme trávili aj mi dosť času. Potom počasie nám ukázalo jeho ozajstný tvár. Ako povedala Marina v Prahe hoci v celom roku je ako keby bolo apríl, čo sa týka počasia. To mohla som cítiť aj na vlastnom koži. V jednom chvíli horúco a slnečno a o 10 minút neskôr blízkalo a pršalo, ale aspoň bola to sranda. Ďakujeme pánovi maliarovi, že bol taký milý, že pustil nás dnu, aby neboli sme ešte mokrejší. Nás spoločný program zakončilo neskorým obedom, čo trvalo až to pol 5tej.










Ostatné fotky a ďalšie dve dni uvidíte nabudúce ☺
3rd and 4th day with some more photos will be up soon ☺

Komentáre

Obľúbené príspevky